5 клас історія
Історія України:
опрацювати с. 154-155,
підготувати повідомлення з історії родини (усно).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Практичне завдання: створити родове дерево,
Прочитайте уважно на ст.155"
"Як створити родове дерево
Намалюйте на аркуші родове дерево
Стовбур--це бабушка, дідусь ,
Гілки-- тато, мама (праворуч і ліворуч)
листочки--ви( діти) Подивіться прик--лади в ютюбі
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
08.04=2020
Прочитати параграф 30, і на стор.162 виконати вправу: встановити відповідність між
прізвищами і яким ремеслом займалися
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------13.04.2020 -Повторити параграф 30,
Дайте відповіді на питання 1-4, на сторінці 165, Вправу 5 виконати письмово і кинути у вайбер 096 652 3155,співвіднести малюнки з підписами до ілюстрацій
Виконайте тести за посиланням і кодом в https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=573788
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------15.04.2020.
Прочитати параграф,31,стор.166-167., прочитати за допомогою гаджета QR-код., с.167.
22.04.2020, Прочитати параграф,31,стор.168-169, Ознайомитись з "Колажом історичних фотографій" і дати коротку відповідь після світлин на питання. відповідь у вайбер.
опрацювати с. 154-155,
підготувати повідомлення з історії родини (усно).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Практичне завдання: створити родове дерево,
Прочитайте уважно на ст.155"
"Як створити родове дерево
Намалюйте на аркуші родове дерево
Стовбур--це бабушка, дідусь ,
Гілки-- тато, мама (праворуч і ліворуч)
листочки--ви( діти) Подивіться прик--лади в ютюбі
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
08.04=2020
Прочитати параграф 30, і на стор.162 виконати вправу: встановити відповідність між
прізвищами і яким ремеслом займалися
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------13.04.2020 -Повторити параграф 30,
Дайте відповіді на питання 1-4, на сторінці 165, Вправу 5 виконати письмово і кинути у вайбер 096 652 3155,співвіднести малюнки з підписами до ілюстрацій
Виконайте тести за посиланням і кодом в https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=573788
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------15.04.2020.
Прочитати параграф,31,стор.166-167., прочитати за допомогою гаджета QR-код., с.167.
22.04.2020, Прочитати параграф,31,стор.168-169, Ознайомитись з "Колажом історичних фотографій" і дати коротку відповідь після світлин на питання. відповідь у вайбер.
Шо це повідомлення з історії родини
ОтветитьУдалитьчитати с.155 поради: створення родового дерева
ОтветитьУдалить